Wednesday, August 14, 2013

1,2,3 လုိ႔ ဘာလုိ႔ မေရးၾကသလဲ



အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘ၀က သုိင္း၀တၳဳေတြ သိပ္ဖတ္ျဖစ္တယ္..။

မွတ္မိေနေသးတဲ့ ၀တၳဳတစ္ပုဒ္ထဲမွာ ေရာင္စုံရြက္ေလွပုိင္ရွင္ဆုိတဲ့
သုိင္းအေက်ာ္အေမာ္ၾကီးက သုိင္းေလာကရဲ ႔ ရွိရွိသမွ်သုိင္းကြက္ အားလုံးကုိ
တတ္တယ္လုိ႔ ဆုိတယ္..။

ဇာတ္လမ္းအရ ခ်ယ္ရီကြ်န္း(ဂ်ပန္)က လူမ်ိဳးျခားသုိင္းသမားတစ္ေယာက္က ျပည္မၾကီးသုိင္းေလာကက..
အေတာ္ဆုံးဆုိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြကုိ လာစိန္ေခၚျပီးခ်တယ္..။
မင္းသားရဲ ႔ ဆရာမရွဳမလွခံရေပမယ့္ ဂ်ပန္က ပညာအရ သေရပဲြလုိ႔ သတ္မွတ္ျပီး.. ေနာင္ဆယ္ႏွစ္ၾကာရင္ မေက်ပဲြႏႊဲမယ္ဆုိျပီး ျပန္သြားေရာ..။

အဲ့ဒီမွာ သုိင္းေလာကၾကီးတစ္ခုလုံး စုိးရိမ္တၾကီးနဲ႔ ဂ်ပန္ငနဲ
ေနာက္တစ္ေခါက္ ျပန္လာရင္.. ရင္ဆုိင္ဖုိ႔ လူရွာရေတာ့တယ္..။
ေနာက္ဆုံးေတာ့ မင္းသားဟာ အေပၚက ေျပာခဲ့တဲ့
ေရာင္စုံရြက္ေလွပုိင္ရွင္ဆုိတဲ့ သုိင္းဂုရုနဲ႔ ေတြ႔ကေရာ ဆုိပါေတာ့..။

အဲသလုိနဲ႔ မင္းသားလဲ.. ေရာင္စုံရြက္ေလွပုိင္ရွင္ဆီက ပညာကုန္ရလုိက္ပါေလေရာ..။

သုိ႔ေသာ္.. ခ်ယ္ရီကြ်န္းကသုိင္းသမားကုိ ရင္ဆုိင္ဖုိ႔က အဲသေလာက္နဲ႔ မလုံေလာက္ဘူး.. ဆုိပဲ။ မင္းသားအေနနဲ႔ ခ်ယ္ရီကြ်န္းကငနဲကုိ ႏုိင္ခ်င္ရင္ သူသင္ထားသမွ် သုိင္းကြက္ေတြကုိ ေမ့ပစ္ႏုိင္မွ ျဖစ္မယ္ တဲ့..။

သူတတ္ထားသမွ် သုိင္းကြက္ေတြကုိ စိတ္ထဲမွာ စဲြေနေသးသမွ်..
သူ႔လွဳပ္ရွားမႈေတြဟာ အကန္႔အသတ္နဲ႔ ေဘာင္ခတ္ထားသလုိ ျဖစ္ေနျပီး
အထြဋ္အထိပ္-အကန္႔အသတ္မဲ့ သုိင္းပညာစြမ္းကုိ
မေဖာ္ေဆာင္ႏုိင္ဘူးလုိ႔ စာေရးဆရာက ကြန္႔တယ္..။

ဒါေၾကာင့္ မင္းသားခမ်ာ့.. သင္ထားသမွ်သုိင္းကြက္ေတြကုိ ျပန္ေမ့ပစ္ရ ျပန္တယ္..။

ေနာက္ဆုံးေတာ့ ဆယ္ႏွစ္ျပည္႔လုိ႔ ဂ်ပန္ငနဲလည္း ျပန္လာေရာ.. မင္းသားက ဘာသုိင္းကြက္မွန္းမသိတဲ့အကြက္နဲ႔ စိတ္ထဲေပၚသလုိ ခ်လုိက္တာ ႏုိင္ေရာ.. တဲ့ဗ်ာ.. ဟဲဟဲ..။

စာေရးဆရာက.. ဘာကုိ ေတြးမိလုိ႔.. အဲသလုိ ေရးမွန္းမသိေပမယ့္..
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔စိတ္ထဲမွာ ရွိေနတဲ့ အခုအခံ-အစဲြအလမ္းေတြဟာလဲ
အလားတူသေဘာသဘာ၀ ရွိတာ ဆင္ျခင္မိလုိ႔ ပါ..။

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ ႔ အေတြးအျမင္သုိင္းကြက္ေတြ အထြဋ္အထိပ္မေရာက္တာ- မလြတ္မလပ္ေဘာင္ခတ္ကန္႔သတ္ခံရတာဟာ အဲ့ဒီ အခုအခံ-အစဲြအလမ္းေတြက
အဓိက တရားခံလုိ႔ ဆုိႏုိင္တယ္..။

---------------------------------------------

ျဗိတိသွ်လူမ်ိဳး စိတ္ပညာရွင္ '' ပီတာ၀ပ္ဆန္ '' က ေက်ာင္းသားတစ္စုကုိ 2,4,6 ဆုိတဲ့ ကိန္းစဥ္တစ္ခုခ်ေပးလုိက္တယ္..။ ျပီးမွ.. အဲ့ဒီကိန္းစဥ္ရဲ ႔ ထူးျခားခ်က္ကုိရွာျပီး အလားတူကိန္းစဥ္ေတြကုိ ေရးခုိင္းတယ္..။

ေက်ာင္းသားေတြက..

4,6,8
10,12,14
50,52,54 .... စသျဖင့္ လြယ္လြယ္ကေလး ေရးျပၾကတယ္..။

ပီတာ၀ပ္ဆန္က.. အဲ့ဒါကုိ မေက်နပ္ဘူး..။ ေက်ာင္းသားေတြအေျဖမွားလုိ႔
မေက်နပ္တာေတာ့ မဟုတ္ဘူး..။ ေက်ာင္းသားေတြဟာ.. ကိန္းတစ္ခုနဲ႔ တစ္ခု..
ႏွစ္- ကြာတယ္ဆုိတဲ့ ထူးျခားခ်က္ေနာက္ အားလုံးလုိလုိ လုိက္သြား တာကုိ မေက်နပ္တာပဲ..။

သူက.. 1,2,3 လုိ႔ ဘာလုိ႔ မေရးၾကသလဲ- မေတြးမိၾကသလဲလုိ႔ ေထာက္ျပတယ္..။

ေပးထားတဲ့ ကိန္းစဥ္ဟာ ေရွ႔ဂဏန္းထက္ ေနာက္ဂဏန္းက ႏွစ္-စီ တုိးသြားတယ္ဆုိတာ မွန္သလုိ.. ေရွ႔ဂဏန္းထက္ ေနာက္ဂဏန္းက ၾကီးတယ္ဆုိတဲ့အခ်က္ကလည္း မွန္ေနတာပဲ..။

တကယ္ဆုိ.. 500, 1000000, 123456789 လုိ႔ ေရးရင္လည္း ..
ေပးထားတဲ့ ကိန္းစဥ္နဲ႔ အလားတူတဲ့ ေနာက္ကိန္းစဥ္တစ္မ်ိဳးလုိ႔ ေျပာႏုိင္
တာပဲ မဟုတ္လား..။

ဆုိလုိတာက.. ကြ်န္ေတာ္တုိ႔တေတြဟာ.. အစဥ္အလာ-အေတြ႔အၾကဳံ-
အခုအခံ-အစဲြအလမ္းေတြနဲ႔ပဲ အရာရာကုိခ်ဥ္းကပ္တယ္..။
ခံစားတယ္..။ သိျမင္ေလ့ရွိၾကတယ္..။

အက်ိဳးဆက္အေနနဲ႔.. ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ ႔ စိတ္အစဥ္ဟာ..
စြမ္းအားရွိသေလာက္ လြတ္လပ္ခြင့္မရေတာ့ဘဲ..
ကုိယ့္စိတ္အစဲြအလမ္းနဲ႔ ကုိယ္ ေဘာင္ခတ္ကန္႔သတ္ခံရေတာ့တာပဲ..။

- Ko Navana

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...